Ali vaša oglaševalska akcija na Googlu dosega najboljše možne učinke? Google AdWords je maja 2017 ponudil uporabnikom nova orodja s katerimi lažje sledijo učinkovitosti in uspešnosti oglaševalskih akcij. Izkoristite dodatke in izboljšajte vašo oglaševalsko akcijo.

 

Razširitve na področju Google AdWords

Orodja za merjenje kakovosti oglaševalskih akcij je Google Adwords razširil na tri dodatne stolpce: “Ocena kakovosti” “Izkušnja s ciljno stranjo” in “Ustreznost oglasa”. Ali želite uporabiti nove pridobitve ali ne, je odvisno od vas, vendar so podatki lahko zelo koristni.

 

Ocena kakovosti oglaševalske akcije

Uporabna novost na področju Google Adwords je zgodovinski pregled pretekle ocene kakovosti. Preverimo oceno kakovosti v časovnem obdobju, ki ga sami določimo oz. označimo. Podatki, ki se nam pokažejo so v štirih stolpcih: “Ocena kakovosti (zgod.), “Izkušnja s s ciljno stranjo (zgod.), “Ustreznost oglasa (zgod.) in “Pričakovano razmerje med prikazi in kliki (zgod.).”

Določite časovni interval, ki ga želite analizirati. Mogoče vas zanima ali vaš oglas prejema več klikov v četrtek ali v sredo. Tako pridete do uporabnih podatkov, kdaj ste imeli večji uspeh in kaj ste takrat naredili ter zakaj je bila ocena kakovosti večja v primerjavi z drugimi obdobji.

 

Povzemamo: Kaj so glavne pridobitve za oglaševalce:

  1. Ugotovite kakšna je ocena kakovosti oglaševalske akcije

Poiščite splošno oceno kakovosti in posamezne ocene kakovosti.

  1. Dostopajte do preteklih statističnih podatkov in ocen kakovosti

Lažje boste sledili spremembam na področju ocene kakovosti.

  1. Izvozite podatke

Pomagajte si s izvozom in lažje analizirajte podatke.

 

Kako Google meri in podaja oceno kakovosti?

Ocena kakovosti je ocena 1-10, preko katere dobite sliko, koliko so vaši oglasi, ključne besede in pristajalne strani usklajene. Čim višja ocena kakovosti tem več možnosti imate, da bo vaš oglas nastopil takrat ko bo oseba v iskalniku iskala temo ali storitev, ki jo v oglasu ponujate. Če imate visoko oceno kakovosti pomeni, da sta vaš oglas in ciljna spletna stran usklajena. Potencialne stranke ali kupce pridobite z uporabo pravilnih ključnih besed . Na primer, če stranka išče po ključni besedi “usnjeni čevelj” se prikaže spletna stran s to temo ob katere se morebiti pojavlja vaš oglas za storitve čevljarja z usnji. Za oglaševanje je potrebna razumna povezava med ključnimi besedami, temo spletne strani in vašim oglasom. Te tri komponenete uporablja Google AdWords, da Vam poda oceno kakovosti.

 

Kako uporabljati poročila o oceni kakovosti?

Kot smo omenili je ocena kakovosti skupna ocena splošne uspešnosti ključnih besed. Kot smo tudi omenili lahko stolpce kot so : “Ocena kakovosti (zgo.), “Izkuš. s ciljno stranjo (zgod.), “Ustreznost oglasa (zgod.) in “Pričak. CTR (zgod.).” dodate v poročilo o ključnih besedah.

  1. Zgodovinski stolpci ocene kakovosti

Uporabite možnost časovnih intervalov, da primerjate ocene kakovosti iz pretekle in najnovejše oglaševalske akcije. Kdaj ste imeli višjo oceno kakovosti? Google se je letos prekosil in nam ponudil res uporabna orodja za izboljšavo oglaševalskih akcij. Če ste v preteklosti imeli več uspeha pri ogleševanju, lahko sedaj analizirate točno določeno oglaševalsko akcijo in njene značilnosti ter pridete do uporabnih podatkov, ki lahko znova, ampak tokrat preverjeno, uporabljate v najnovejši oglaševalski akciji.

 

  1. Ustreznost oglasa

Poskrbite, da je ključna beseda povezana z temo oglaševanja. Za vas smo pripravili nekaj nasvetov na katere morate biti pozorni:

  • Poskrbite, da top 10 ključnih besed nastopa v besedilu oglasa, te vključite tudi v naslov, telo in URL
  • Določite, če morate odstraniti ali prestaviti ključne besede

 

Izkušnja s ciljno stranjo

Poskrbite za odlično izkušnjo na spletni strani. Ta korak je ključen, saj je tisti, ki pretvori klike v dejanski dobiček. Spletna stran naj bo uporabniku prijazna, pregledna in enostavna za uporabo, vaš oglas pa mora biti jasno viden.

Prepričajte se, da se ključna beseda in besedilo oglasa skladata s ciljno stranjo. Razložili bomo s primerom:  Če uporabite ključno besedo »barvne kontaktne leče« poskrbite, da v naslovu oglasa nastopa ista ključna beseda, kot tudi na ciljni spletni strani npr. spletna stran o barvnih kontaktnih lečah. Le tako lahko zagotovite, da vaš plačan oglas ne bo nastopal pred iskalci, ki sploh niso zainteresirani za storitev ali blago, ki ga oglašujete. Torej je zelo pomembno da ključna beseda nastopa v vseh treh fazah. Ključne besede, ki so si podobne sicer pomagajo, vendar so njihovi učinki slabši, zato poskrbite, da bo ciljna stran relevantna za vaš oglas in tako uporabna za iskalca.

BODITE POZORNI!

Googel je objavil razskavo, kjer poudarja, da več kot polovica obiskovalcev zapusti spletno stran, če čas nalaganja presega tri sekunde. Počasno nalaganje lahko tudi vpliva na oceno kakovosti.

  1. zmanjšajte število preusmeritev
  2. zmanjšajte velikost spletne strani
  3. ali zamenjajte počasen strežnik za hitrejšega.

 

Pričakovano razmerje med prikazi in kliki

AdWords prikaže tudi pričakovano razmerje med prikazi in kliki. Pokaže kako pogosto iskalci dejansko kliknejo na vaš oglas. Na razmerje vpliva veliko spremenljivk. Ena od teh je besedilo oglasa, ki ni dovolj povezana s ključno besedo v iskalniku. Če uporabnik vpiše v iskalnik ključno besedo »vzglavnik iz perja«  je manjša verjetnost, da bo kliknil na oglas z besedilom »najboljši vzglavniki«.

 

Zaključne misli

Zgodovinski statistični pregled ocene kakovosti je odlično orodje, ki pomaga pri optimiziranju vaše oglaševalne akcije.