Facebook je letos objavil podatek, da ima rekordnih dve milijardi uporabnikov in napovedal, da se bo število se naprej povečevalo. Zato je neizogibno postala platforma Facebook zanimiva tudi za oglaševalce. V naslednjem članku vam bomo pomagali pri povečanju prepoznavnosti vašega podjetja preko posnetkov na Facebooku.

 

Kako dobiti želene rezultate, ne da bi se vaš oglas utopil v množici oglasov?

Odlični rezultati z uporabo Facebook posnetkov so težko dosegljivi, vendar ne nemogoči. Da bi vam olajšali vstop v svet oglaševanja z Facebook posnetki smo analizirali preko tisoč posnetkov na Facebooku in ostalih socialnih omrežjih ter izsledke predstavili v naslednjem članku. Preberite uporabne nasvete za oglaševanje.

  1. Važne prve tri sekunde

Facebook je objavil podatek, da okoli 65% uporabnikov po preteku treh sekund pogleda posnetek še naslednjih 10 sekund, 45% bo ostalo še naslednjih 30 sekund. Če jih izgubite prej, morate obvezno spremeniti uvodni prizor.

Naš nasvet je, da preverite koliko časa vaša publika ostane na posnetku. To lahko preverite s klikom na opcijo Vpogledi in najdite “povprečen čas gledanja”. Kot pove ime, boste dobili povprečen čas gledanja določenega posnetka. Ponavadi povprečen čas gledanja ne presega pet sekund. Priporočljivo je narediti posnetke zanimive, ampak kratke, ki pridejo hitro do bistva. Prve sekunde morajo nagovarjati čustva in zbuditi radovednost v gledalcu ali gledalki.

  1. Uporabljajte besedilo

Kratka besedila znotraj posnetka so ključna za uspeh. Upoštevati moramo, da 85% ogledov poteka brez vključenega zvoka. Trend nakazuje, da občinstvo ne potrebuje zvok ali pripovedovalca, ampak morajo iz golega posnetka razbrati katero blagovno znamko, storitev oz. blago oglašujemo. Tukaj nam pomagajo kratka besedila, ki jih vidno vpisujemo na posnetek.

 

  1. Osredotočite se na pomemebne točke

Preden se lotite snemanja, pomislite na vaše občinstvo in se vprašajte, zakaj bi posnetke delili med prijatelje? Zakaj bi pustili komentar? Obstajajo različni načini, da spodbudite aktivno sodelovanje uporabnika:

  • Ker je posnetek zabaven in duhovit, ga bodo delili
  • Želite izraziti svoje stališče do določene teme
  • Razkazujete ali hvalite svoje znanje
  • Pokažete, da ste določeno temo odkrili prvi

 

  1. Facebook objave

Verjetno boste objavili isti posnetek na različnih socialnih omrežjih. Posnetek bo ostal isti, vendar besedila objave ne smete kopirati, ampak ga prilagodite za vsako socialno omrežje posebej.

Upoštevajte naslednje nasvete pri ustvarjanju Facebook besedila pod posnetki:

  • Postavite vprašanje
  • Preizkusite različne dolžine besedila
  • Uporabite citat iz posnetka
  • Uporabite smejkote

 

  1. Večkrat uporabite vaše najuspešnejše posnetke

Med vašimi posnetki poiščite tiste, ki so imeli največje uspehe, nato shranite ID vsake objave. Naslednjič lahko uporabite že obstoječe objave in vstavite shranjen ID. Vnovična uporaba uspešnih posnetkov vam že v štartu zagotavlja povišano gledanost, ki se lahko prenese na druge.

  1. Uporabite dober program za obdelavo posnetka

Danes je na razpolago paleta dobrih video programov, če iščete medij, ki bo imel bolj oseben pristop vam priporočamo Facebook Live ali YouTube Live. Za profesionalni izgled pa obvezno uporabljajte program za obdelavo posnetkov. Na spletu je dostopnih preko 100 programov za obdelavo posnetkov. Veliko jih lahko prenesete tudi brezplačno, zato priporočamo, da se poigrate z različnimi programi in orodji, ter izberite tisto, s katero ste ustvarili kakovostni posnetek.

 

Upoštevajte zgornje nasvete in začeli boste z uspešno oglaševalsko kampanjo na temelju Facebook posnetkov. Za več nasvetov, se obrnite na nas!