Adwords oglaševanje – 4 načini za izboljšanje kampanj

Spletno oglaševanje

 

 

Adwords oglaševanje predstavlja velik potencial za velika in mala podjetja. Z njim si lahko hitro pridobite stranke, še posebej tiste lokalne, ki si jih verjetno najbolj želite.

A Adwords oglaševanje zna biti zakomplicirano in težko razumljivo, sploh če se s tem ukvarjate prvič.

Pri agenciji AdWorld poskrbimo, da je delo enostavno, vse od postavitev kampanj, nastavitev dnevnega proračuna, dodajanje ključnih besed, itd.

Ampak najverjetneje ste že ugotovili, da le ni tako enostavno pripraviti kampanjo, ki se tudi finančno izplača. Zato smo za vas pripravili 4 trike, ki vam bodo pomagali optimizirati kampanje in iz njih iztisniti kar največ.

Izboljšajte Adwords oglaševanje v 4 korakih

1. Prikazno ali iskalno omrežje?

Čeprav to ni ravno pravilo, večina manjših lokalnih podjetij uporablja le iskalno omrežje, saj je tako lažje nadzorovati porabo in najti targetirane obiskovalce. Prikazno omrežje pa se praviloma uporabljaja predvsem za kampanje namenjene promociji blagovnih znamk in remarketingu.

V kolikor si želite privabiti več obiskovalcev, lahko razširite vaše kampanje tudi na prikazno omrežje. Vsekakor predlagamo, da za prikazno omrežje naredite ločeno kampanjo, saj boste tako lažje spremljali uspeh.

2. Optimizacija ciljne strani

Večina manjših podjetij pri oglaševanju cilja na domačo stran svoje spletne strani. Le ta pa ni nujno najbolj optimizirana za pridobivanje novih strank.

Za Adwords oglaševanje priporočamo posebej prilagojeno ciljno stran, na kateri so informacije o storitvah/produktih, ki jih uporabljate za ključne besede, zelo priporočljivo je, da stranko usmerimo do naslednjega koraka (kontakt, nakup,…). Tako se poveča možnost za konverzijo. Ključne besede, ki jih uporabljate v kampanji, naj bodo tudi na ciljni strani. Tako boste izboljšali kvaliteto ključnih besed.

3. Remarketing

Remarketing je pogostokrat spregledana metoda za pridobivanje strank. Številni ljudje, ki so obiskali vašo stran iz enega ali drugega razloga niso opravili konverzije (nakup, izpolnili kontaktni obrazec…).

Remarketing vam omogoča, da ciljate prav te ljudi. Ti posamezniki so v neki stopnji že pokazali zanimanje za vašo storitev/izdelek, zato se jim splača ponovno prikazati vaše oglase na boljših pozicijah. Le da tokrat oglase prilagodite prav zanje. Morda jim ponudite popust, brezplačno poštnino, darilo, itd.

Remarketing se pogostokrat izkaže kot zelo poceni oglaševanje z visoko konverzijo. Ta metoda je super za uporabo prikaznega omrežja za mala podjetja.

4. Negativne ključne besede

Napaka, ki jo številni delajo je neuporaba negativnih ključnih besed. Negativne ključne besede, so tiste iskalne fraze, ki se jih želimo povsem znebiti.

Recimo, da želite oglaševati za ključno besedo “pralni stroj”. V tem primeru se najverjetneje želite obiti tiste, ki iščejo “rezervni deli za pralni stroj”. Če dodate “rezervni deli” med negativne ključne besede, se vaš oglas ne bo prikazoval in s tem boste znižali stroške oglaševanja, oziroma bolje porabili vaš proračun.

Ti  napotki vam bodo pomagati pri izboljšanju kampanj in optimizaciji vašega spletnega oglaševanja. V kolikor imate vprašanja v povezavi z Adwords kampanjami, se obrnite na pomoč pri oglaševanju.