Najboljših 5 nasvetov in trikov za

Adwords začetnike!

 

  1. Nastavitve so pomemebne

Preden resno skočimo v Adwords, moramo poskrbeti, da so nastavitve za spletno oglaševanje pravilno nameščene.

  • Omrežja: Izberite samo eno!

Odločite se med iskalnim omrežjem ali prikaznim omrežjem. Istočasno ne izberite obeh. Raziskave so pokazale, da se na različna omrežja občinstva odziva drugače, zato je pomembno, da razdelite vaše občinstvo na segmente in jih z izbiro ustreznega omrežja učinkovito nagovarjate.

  • Naprave: izberite mobilne naprave

Z mobilno napravo privabimo relevanten promet, ki je ponavadi cenejši v primerjavi s kliki na osebnih računalnikih. Če ugotovite, da isto velja za vaš oglas, upoštevajte naslednji nasvet.  Začnite uporabljati posebne oglaševalske akcije, ki ciljajo samo na mobilne naprave, s tem boste optimizirali prikazno obliko oglasov. Hkrati boste lažje nadzorovali razmerje med vloženim zneskom in kliki.

  • Razpored oglasov

Svojo oglaševalsko akcijo začnite z enakomerno razporeditvijo oglasnih prikazov. Vse oglase obravnavajte enakovredno. Ker bo Adwords med vašimi oglasi hitro določil kateri ima boljšo kvaliteto, bo le tega večkrat prikazoval. Oglasi z malo prikazi so neuporabni za vas, saj samo večje število prikazov, pokaže dejansko uspešnost oglasa.

 

  1. Tema oglasa

Adwords ima rad teme, ki so specifične – ozke oziroma nišno naravnane. Predlagamo, da se izogibate posplošenim opisom in naslovom. Večina uspešnih kampanj ima skupno točko, da izpostavi specifiko, ki jo ponujate ali prodajate. Ob tem upoštevajte razmerje med skupino oglasov, ključnimi besedami in oglasi.

Kaj to pomeni? Pokazali bomo na primeru prodaje čevljev.

“čevlji” so zelo širok pojem. Širino pojma kot prvo zmanjšamo in uporabljamo besede, kot so košarkarski čevlji, čevlji za tenis, čevlji v hribe, sandali itn.

 

Pri postavljanju oglaševalske akcije izgleda to tako:

Oglaševalska akcija: čevlji

Skupina oglasov: košarka, tenis, hribi, sandal itn.

Nato poskrbite, da oglaševalski skupini nastopijo tudi ključne besede, ki so tematsko povezane.

Kot sledi! V skupini oglasov “čevlji za košarko” uporabite ključne besede:

  • Čevlji za košarko
  • Košarkarski čevlji
  • Čevlji za košarkarski parket

 

3.) Oglaševanje na klik, uredite ciljne spletne strani

Spletne strani na katere pripeljete vaše stranke, morajo biti relevantne in urejene. V zgornji točki smo poudarili, da je tema vsebine ključna za oglaševanje. Recimo, da vašo stranko zanima nakup čevljev oziroma čevljev za košarko. Stranka sedaj klikne na vaš oglas, ki ga pripelje do generične, nekvalitetne in nerelevantne spletne strani. V tem trenutku, ste ves trud in vložen denar vrgli skozi okno.  Poskrbite, da je vaša spletna stran kvalitetna in privlačna ter vsebuje tisto temo, ki jo oglašujete. Torej spletna stran za nakup čevljev za košarko, ne pa vseh čevljev, ki jih prodajate!

 

4.) Dojemljivost iskalnikov na ključne besede

Adwords pod kategorijo ključne besede ponuja nastavitve za stopnjo ujemanja iskalnih poizvedb na vaše ključne besede. Lahko razširite ali zmanjšate ujemanje ključnih besed s podobnimi ključnimi besedami in njihovimi približki ter tako določite, če se vaš oglas prikaže ali ne.

  • širokim ujemanjem, vaš oglas se pojavi tudi, če vpišete sopomenke ali če je črkovanje napačno, z/brez šumnikov. Marsikdaj ta nastavitev lahko povzroči večje stroške, ter nerelevantne iskalne poizvedbe.
  • Frazno ujemanje, vaš oglas se lahko pojavi, če nastopijo ključne besede, ki so podobne oz. frazne. Primer: “čevlji za košarko” pojavi se vaš oglas tudi če vpišete v iskalnik “nakup čevljev za košarko” itn. Splošen promet se sicer zmanjša, vendar bo povezava med tistim, kar išče oseba in našim oglasov večja.
  • Natančno ujemanje, oglasi se prikažejo pri iskanju natančnega izraza ali zelo podobnih izrazov. Npr. [čevlji za košarko] – vaš oglas se pojavi, če iščemo z identično besedno zvezo. Zadnja prinaša najmanj prometa, vendar ponuja največjo relevantno povezavo med iskalci in našimi oglasi.

5.) Prikaz klikov in razmerja med kliki ter prikazi – pretvorba v dobiček

Adwords ponuja uporabna orodja za svoje uporabnike, najpomembnejša med njimi je možnost sleditvi klikov na dan in tudi na določeno uro, ter kolikšna je pretvorba obiskov v dobiček (prodajo). Primer: med jutranjo uro 7:00 – 10:00 prejme vaš oglas največ klikov, ampak ste v Adwordsovi statistiki opazili anomalijo, saj se jutranji kliki nikoli ne pretvorijo v dobiček (prodajanje artiklov). Čeprav vi plačujete Adwords na klik, ti obiskovalci ničesar ne kupijo. Priporočamo, da uporabite funkcijo zaustavitev prikaza oglasa v tem času in vnovičen zagon po preteku. S tem privarčujete na stroških za vsak klik, ki se ne pretvori v dobiček.