Neverjetnih 138% več porabijo kupci, katerim oglašujemo naše izdelke preko e-mail marketinga, v primerjavi z ostalimi kupci!

S takimi številkami je e-mail marketing orodje, ki ga vaše podjetje ne sme prezreti.

Torej, zakaj je e-mail marketing tako dragocen? Zato, ker vas vaši naročniki želijo slišati. Metaforično, prijavili so se s podpisom na črtkano črto. Prav oni so tisti, ki so pripravljeni kupiti tisto, kar prodajate. Večina ljudi večkrat na dan preveri mapo »Prejeto« (če ste podobni meni, »večkrat« ne pride niti blizu točni številki). In VAM zaupajo dovolj, da vas pustijo v svoj e-poštni predal.

Ne porušite tega zaupanja in z e-mail marketingom boste dosegali izjemne rezultate.

Tukaj je pet nasvetov, s katerimi vam bo e-mail marketing pomagal prinašati dobiček:

  1. Dobra »Zadeva« je vse!

Osnovno pravilo trženja: če ne vidijo, ne morejo kupiti. Lahko sestavite najboljši e-mail na svetu, a če »zadeva« sporočila ne pritegne pozornosti naslovnika, boste leteli naravnost v »vsiljeno pošto«.

  • Bodite kratki:  Zadeve s 6-10 besedami so največkrat odprte, zato ne dolgovezite.
  • Previdno izberite vaše besede: Če zveni kot prodaja, jo vržite v koš.
  • Prilagodite vsebino: Pustite osebno noto!
  • Bodite usmerjeni h koristim Profesionalen nasvet vseh tekstopiscev: osredotočite se na koristi. Zakaj bi vaši naslovniki odprli ravno vaš e-mail? Kaj bodo s tem pridobili?
  • Ne VPIJTE: Velike črke se lahko uporabljajo le izjemoma, vendar se na splošno držijo začetka stavka ali naslova. Nihče ne mara da nanj vpijejo, zlasti ne iz udobja svoje mape “Prejeto”.
  1. Delajte na vašem CTA

E-poštno sporočilo za trženje brez poziva k akciji oziroma t.i. Call To Action (v nadaljevanju CTA), je samo navadno e-poštno sporočilo. Če svojim naslovnikom ne poveste, kaj od njih pričakujete, tega verjetno ne bodo storili.

Tako kot pri zadevi, mora vaš CTA sporočiti jasno korist bralcu in ga prepričati, da klikne.

Poleg tega mora biti kratek. Skrajšajte ga do njegovega absolutnega jedra – njegov namen je da je živahen in ne verbalen. Razmišljajte o okoli petih besedah.

Druga odlična taktika je uporaba časovno občutljive ponudbe – ustvarite občutek za nujnost, ki vaše bralce spodbudi, da kliknejo v strahu pred izgubo.

 

  1. Prilagoditev je ključna

Prilagoditev naslovne vrstice je neobvezna, prilagajanje besedila e-maila pa nikakor ne. Dejansko imajo prilagojena e-poštna sporočila znatno višjo stopnjo transakcij in klikov.

Prilagajanje pomeni pošiljanje ciljno usmerjene vsebine vašim naslovnikom. Besedilo lahko na primer prilagodite na podlagi zgodovine nakupov, naročniških nastavitev, lokacije ali interesov. S tem se naslovniki počutijo, da jih direktno nagovarjate in zaradi tega vaša e-poštna sporočila težje ignorirajo.

Prilagojena e-poštna sporočila lahko naslovnike spodbujajo h nakupu, dvigujejo število naročil obstoječih naročnikov, ter ponovno aktivirajo mirujoče naročnike.

Včasih je pošiljanje prilagojenih e-poštnih sporočil pomenilo pošiljanje vsakega posebej, danes pa temu ni več tako, saj lahko programska oprema za trženje preko e-pošte segmentira vaše e-poštne sezname in avtomatizira večino vaših oglaševalskih akcij z minimalnimi napori.

Vse je odvisno od tega, koliko podatkov lahko zberete o svojih naslovnikih in kako dobro segmentirate te sezname.

 

  1. Razmišljajte mobilno

Do 70% e-poštnih sporočil se prebere na mobilnih napravah. Če vaša e-poštna sporočila ne dobivajo odziva, izgubljate veliko potencialnih strank.

Ohranite vaša e-poštna sporočila kratka in jedrnata, prepričajte pa se tudi, da so vaše slike naložene. Nič ni slabšega kot to, da se trudimo ustvarti prepričljivo e-poštno sporočilo, ki bo dosegalo pretvorbe in šele ko je poslano ugotovimo, da na mobilnih napravah izgleda grozno.

Na kaj morate biti pozorni:

  • Dolžina:Dolgo besedilo in mobilni telefoni ne gredo dobro skupaj. Kot je povedal Mark Twain – “Nisem imel časa napisati kratkega pisma, zato sem napisal dolgo”. Pisati krajše je težje – zahteva jasnost, natančnost in duh. Pojdite nazaj na osnove in poudarite osnovno korist vašega e-poštnega sporočila in okoli tega ustvarite besedilo.
  • CTA: Prepričan sem, da imamo vsi na pametnih telefonih eno od tistih e-poštnih sporočil , v katerem je besedilo tako majhno, da ga dejansko ne moremo klikniti, tudi če bi to želeli. Prepričajte se, da je vaš CTA dovolj velik, da mu lahko mobilni uporabniki enostavno sledijo.
  • Slike:Sike so najpogostejši vzrok ko je z e-poštnim sporočilom na mobilnih napravah kaj narobe. Slike se ne nalagajo, ne prikazujejo pravilno, prikazujejo kot OGROMNE in pošiljajo besedilo vsepovsod. Rešite to.

Večina e-poštnih platform vam bo natančno pokazala, kako bo vaše e-poštno sporočilo izgledalo na mobilnem telefonu. V kolikor te opcije ni pa si ga preprosto pošljite na svoj mobilni telefon in preverite njegov izgled.

 

 

  1. Naredite A-B test na VSEM

Kot pri vsem trženju, določene stvari delujejo bolje za določene ljudi, določeno občinstvo in določene izdelke. Ti nasveti so splošno sprejeta modrost e-mail marketinga, vendar je testiranje najboljši način za izboljšanje lastne edinstvene oglaševalske akcije.

A-B testiranje, če niste seznanjeni z njim, zveni bolj zapleteno, kot v resnici je. To preprosto pomeni, da ločite majhen del vašega občinstva od drugega ter različnim segmentom pošljete različne verzije svoje oglaševalske akcije. Preverite lahko, kako uspešno je bila vsaka različica izvedena, nato pa uporabite najuspešnejšo oglaševalsko akcijo proti celotni ciljni skupini.

Hkrati spremenite samo eno spremenljivko, da boste izolirali specifičen vzrok za visoko zmogljivost (ali nizko učinkovitost – tudi za odpravljanje težav lahko uporabite testiranje po delih).

Preizkusite lahko kateri koli element vašega e-poštnega sporočila – od CTA do naslovne vrstice, slike do naslova, ponudbe do postavitev in s postopkom izločitve boste ugotovili, kakšna je popolna sestava vaše e-pošte.