Ne glede na to, ali ste novi v oglaševanju na Facebooku ali pa že profesionalci, vedno obstajajo možnosti za izboljšave in triki, ki vam lahko prinesejo več angažmaja in konverzij.

Obstaja ogromno različnih načinov kako uspeti – in neuspeti – s Facebook oglasi, spodaj navedeni triki pa vam bodo pomagati do uspeha.

Ti triki so namenjeni izboljšanju kreativnosti oglasa in ponujajo edinstvene načine, kako narediti oglas bolj privlačen in konvertabilen. Pogosto lahko oglas namreč propade samo zato, ker njegovo ustvarjanje ni bilo dovolj premišljeno.Oglaševalci pogosto objavjo oglas, ne da bi dejansko razmišljali o tem, kako ga narediti privlačnega za uporabnike. Facebook je platforma, zasnovana okrog uporabniške izkušnje, in tudi oglasi morajo biti takšni.

Ustvarite uspešne Facebook oglase z naslednjimi ustvarjalnimi triki.

Trik #1: Videoposnetki so boljši kot oglas brez videoposnetka

Utrujeni od poslušanja, da morate ustvariti videoposnetke, vendar ne veste kje začeti? Niste edini.

Vsako podjetje nima časa ali zmožnosti za izdelavo videoposnetkov za Facebook oglaševalsko akcijo, a vendar vsi vemo, kako pomemben je ustvarjalen video na družbenih omrežjih.

Na Facebooku, videoposnetek prejme v povprečju 135% več organskega dosega kot fotografija. Včasih so bile fotografije najprivlačnejši del družbenih omrežij, danes pa so videoposnetki tisti, ki dobijo največ ogledov.

Torej, tukaj je rešitev:

Videoposnetki iz arhiva.

Vem, vem, marsikdo se namršči ko omenimo arhive. Toda v takšnih situacijah, kjer je Facebook bolj pripravljen prikazovati video oglase kot slikovne in ko se ljudje bolj odzivajo na videoposnetke, morate nekako priti do videoposnetka.

Poleg tega imamo danes na voljo toliko različnih spletnih strani z arhivi videoposnetkov, talp da boste vsekakor z lahkoto našli stil, ki se ujema z vašo blagovno znamko in ne daje občutka kot da je prišel iz predloge.

Hitro in enostavno pripravite video za vaš naslednji Facebook oglas s temi koraki:

  1. Odprite izbiro videoposnetkov Adobe Stock in začnite tam. Adobe ima enega izmed največjih izborov videoposnetkov, med katerimi lahko izbirate, kar pomeni, da imajo nekaj za vsako vrsto dejavnosti.
  2. Izberite video, ki pooseblja vašo zgodbo. Videoposnetek, ki ga izberete, mora pripovedovati zgodbo in posnemati vrsto čustev, ki jih poskušate ujeti s sporočilom svojega oglasa. Če poskušate pridobiti nove potencialne stranke za finančno investicijsko družbo, se lahko video začne s poudarkom na težavah pri vlaganju s posnetkom denarja, ki gori ali pa se spušča v kanalizacijo. Videoposnetek lahko nato preide na osebo, ki srečno sedi za mizo s svojim svetovalcem. Video mora pripovedovati zgodbo in naslavljati vaše sporočila, čustva in rešitev.
  3. Videoposnetek z logotipom vašega podjetja. Nihče ne bo vedel da niste porabili na tisoče dolarjev in najeli celotno produkcijsko skupino za izdelavo tega videa. Preprosto dodate logotip svojega podjetja in diapozitiv s pozivom k dejanju ter informacijami svoje družbe na koncu in voila!

Trik #2: Pri ustvarjanju oglasov se izogibajte modri barvi

Facebookova primarna barva je modra — #3b5998, če smo natančni. Uporaba slik in videoposnetkov, ki imajo v svojih oglaševalskih akcijah modre barve, vam ne bo pomagala da bi vaš oglas izstopal na Facebookovi strani.

Mimogrede, ne mislim na popolnoma modro sliko z besedilom. Govorim o vsem, kar ima moder odtenek. To je na primer ozadje neba, morski valovi ali oseba, ki stoji pred modrim zidom. Ti modri odtenki bodo povzročili, da se vaš oglas zlije z ozadjem kar je natanko tisto, česar si ne želimo.

Poskusite uporabiti barve, ki se ujemajo z vašo blagovno znamko, še posebej, če so to živahne barve, kot so oranžna, zelena in rdeča.

Oranžna je dopolnjujoča barva modri, tako da ne bo samo izstopala, temveč bo izgledala dobro v News Feedu.

Trik #3: Bodite zabavni in v besedil oglasa vključite emojije.

Vsakomur je všeč dober emoji, zakaj torej ne bi vključili enega ali dveh v besedilo svojega? Pri uporabi emojijev v besedilu oglasa, morate slediti dvema praviloma:

  1. Ne pretiravajte z emojiji.
  2. Uporabljajte le emojije, ki so smiselni za oglas.

Nihče ne želi videti štiri kapljice, dva kakca, mačko s srčki za oči v oglasu za rezervacijo zimskih počitnic. Emoji morajo biti relevantni za akcijo, za katero želite da jo uporabnik izvede in čustvo, ki ga poskušate prenesti.

Trik #4: Za promet na spletni strani se ne zanašajte le na gumb

Cilji Facebook oglasov morajo biti nekaj enostavnega za uporabnike in nekaj, kar bodo dejansko želeli narediti.

Eden od načinov za doseganje teh ciljev je vključitev povezave do vaše spletne strani / ciljne strani v besedilu oglasa.

Seveda bo gumb za klic v akcijo usmerjal uporabnike, vendar gumb daje “reklamen” vtis. Kar mislim s tem, je, da vsi vedo da če ima objava na Facebooku napis “sponzorirano” na njej in akcijski gumb, potem je to oglas.

Uporabniki, tako kot vi sami, ne marajo, da bi bili oglaševani in prisiljeni storiti nekaj. Raje bi izbrali sami in vedeli, kje bodo končali.

Psihološko se uporabniki počutijo udobneje, če se lahko sami odločijo da zapustijo Facebook s klikom na povezavo znotraj besedila oglasa. Natančno vedo, česa so se lotili in se sami odločijo, da gredo na ta cilj, namesto da bi kliknili na gumb “Več o tem”, ne da bi vedeli, kam bodo dejansko šli.

Poleg tega “občutka”, dodajanje URL-ja v besedilo uporabniku omogoča tudi hitrejše ukrepanje. Če jim je všeč, kar so prebrali in se želijo odzvati, jim dajte možnost, da to storijo, ne da bi morali priti do gumba.

Trik #5: Oblikujte oglas, ki bo pritegnil vašo ciljno publiko

Vem, zdi se samoumevno, vendar je to pravzaprav eden od največjih nasvetov, na katerega ljudje pozabijo. Facebook to ponuja celo v svojih “Kreativnih nasvetih”, ker je tako pomembno, da se oglaševalci na to osredotočijo.

Ne le opis oglasa, tudi videoposnetki in fotografije se morejo navezovati na vašo ciljno publiko. Razčlenimo primer s Facebooka.

Na levi boste videli oglas za restavracijo, ki se osredotoča na koktajl. Ta oglas je namenjen mlajšemu, menijskemu občinstvu, ki najverjetneje dela od 9 do 5 in uživa na pijači ob koncu dneva s sodelavci. Čeprav se najbrž vsi lahko poistovetimo s tem oglasom, je ta ustvarjen le za tisto demografsko publiko restavracije.

Fotografija na desni je za isto restavracijo a je usmerjena na njihovo starejšo publiko  – tisti del njihovih strank, ki prihaja na kosila in večerje. Če bi restavracija uporabila isto fotografijo s koktajlom da bi pritegnila starejše občinstvo, recimo 50+ let, bi morda odvrnila svoje občinstvo s tem, da bi izgledala preveč kot bar in ne restavracija.

Za podjetje je zelo redko, da ima le en profil stranke, zato je zelo pomembno ustvariti več oglasov, pri čemer naj vsak nagovarja različne stranke.

Trik #6: Neposredno postavite vprašanje

Vsi smo tukaj da našim strankam ponujamo rešitve, kajne? Res je!

Z naslavljanjem tega vprašanja na začetku oglasa preprečujete, da bi uporabnik preskočil vaš oglas in nadaljeval z brskanjem po Facebooku.

  • Potrebujete pomoč za povečanje mase, a ne veste, kateri protein v prahu je pravi za vas?
  • Utrujeni od zapravljanja svojih juter za sortiranje e-pošte?

Vsako od teh vprašanj nagovarja edinstveno občinstvo in obravnava njihovo glavno skrb. Takemu uporabniku daje razlog za nadaljnje branje oglasa, pogled na sliko in / ali gledanje videoposnetka oglasa.

Ne verjamete, da vprašanje na začetku oglasa naredi razliko? Opravite preizkus z dvema naslednjima oglasoma. V prvem postavite vprašanje na začetku besedila, v drugem pa ga postavite kjerkoli v besedilu.

Povzetek

Naslednjič, ko boste ustvarjali oglas na Facebooku, uporabite teh 6 trikov in spremljajte svoje konverzije.

Za pomoč pri Facebook oglaševanju se lahko obrnete tudi na nas!