1. Izpolnite vse razpoložljive vsebine oglasa

Od izdaje v juliju 2016 razširjeni besedilni oglasi (ETA) znatno vplivajo na svet AdWords. S ponudbo dodatnega prostora za ustrezno vsebino, zagotavljajo upraviteljem PPC odličen način, kako razširiti svojo zgodbo o proizvodu ali storitvi.

Če želite, da so vaši oglasi uspešnejši, poskrbite, da izpolnite vsa razpoložljiva polja.

  • Končni URL: Naj bo to edinstvena, zelo ustrezna ciljna stran.
  • Naslov 1: V to polje vnesite ime blagovne znamke ali vašo primarno ponudbo.
  • Naslov 2: Tukaj vnesite dodaten predlog ali pa polje izkoristite za opis proizvoda oz. storitve.
  • 1. pot: Dodajte vašo lokacijo (mesto ali država) ali pa splošno kategorijo izdelka oz. storitve.
  • 2. pot: V to polje poskusite vključiti natančnejše podatke, da zagotovite kontekst.
  • Opis: To je razdelek, ki vam bo prinašal denar, saj povezuje potrebe vaše stranke z rešitvijo,ki jo ponuja vaš izdelek ali storitev.
  1. Uporabite vsako ustrezno razširitev oglasa

Številni AdWords  PPC managerji menijo, da se vrednost PPC konča z naslovi, potmi in opisom glavnega oglasa AdWords. Vendar pa so razširitve oglasov bistveni del izkušenj s strankami in lahko vašim oglasom omogočijo znatno povečanje zmogljivosti.

Razširitve oglasov lahko pomagajo povedati zgodbo o blagovni znamki, hkrati pa vašim strankam ponujajo dragocene informacije.

Izbirate lahko med številnimi razširitvami oglasov, med katerimi so najpomembnejše naslednje:

  • Povezave do spletnih mest: Gre za dodatne povezave, ki so lahko za vaše stranke uporabne, saj jih napotujejo na edinstvene ciljne strani.
  • Razširitve z oblački: Uporabite jih za vzpostavitev zaupanja bralcev z dodajanjem vnosov, kot so »Hitra strokovna storitev« ali »Varnost miru«.
  • Strukturirani delčki kode: Vključite jih, če želite bralcem ponuditi več informacij o funkcijah. Te temeljijo na določenih kategorijah, zato med izbiranjem razširitev oglasa izberite ustrezno kategorijo.
  • Razširitve lokacije: Dodajanje te močne razširitve lahko znatno poveča angažiranost.
  1. Prilagodite ponudbe za geotargetiranje

Ne glede na vaš trg ali industrijo, usmerjanje na določene geografske lokacije definitivno prinaša uspešne rezultate.

Tudi če nudite digitalne izdelke in storitve, lahko pregledate od kod prihajajo vaše stranke in določite prednost porabe na teh območjih. Apartmaji, hoteli in odvetniki pogosto kvalificirajo svojo idealno stranko po tem, kako blizu njihovih fizičnih pisarn ali sob živi.

Če vaši izdelki in storitve niso odvisni od fizične lokacije vaših strank, lahko še vedno optimizirate svoje PPC oglaševalske akcije z geotargetiranimi ponudbami glede na sezono, vreme in potrebe uporabnikov.

Če na primer prodajate snežne lopate, bi morali zmanjšati svojo ponudbo na Primorskem, saj ljudje tam verjetno ne bodo potrebovali vašega izdelka in bodo s svojimi kliki le zapravljali vaš denar. Geotargetirane ponudbe pa bi v tem primeru morali povečati v mestih, kjer bo snežilo.

Veliko AdWords začetnikov pozabi upoštevati potrebe svojih strank in druge kvalifikatorje, ki temeljijo na fizični lokaciji svoje ciljne publike. Prihranite lahko veliko denarja, tako da preprečite prikazovanje oglasov na nekaterih področjih, hkrati pa povečate verjetnost preusmeritve in povečate prilagoditev ponudbe v drugih geolokacijah.

 

8.Zaženite oglaševalske akcije, optimizirane za mobilne naprave

Veliko vaših bodočih strank uporablja mobilne naprave, kar pomeni, da morate imeti zanje optimizirane kampanje.

Oglaševalske akcije, optimizirane za mobilne naprave, vam dajejo najboljšo možnost vključiti tudi stranke, ki uporabljajo mobilne naprave, saj uporabljate zanje prilagojen format. Ločevanje oglaševalskih akcij je preprost način za doseganje več kvalificiranih klikov.

Kako ugotoviti, ali naj ima oglaševalska akcija komponento za mobilne naprave? Preglejte pretvorbe.

Če mobilnost odnaša pomemben del konverzij, običajno kopiram obstoječo oglaševalsko akcijo in preprosto dam negativno ponudbo za mobilnike na prvotno oglaševalsko akcijo. Na enak način bom dal negativno ponudbo za namizje v novi mobilni oglaševalski akciji.

Cena na klik je na mobilnih napravah lahko do 50% nižja kot na namiznih računalnikih. Oglaševalske akcije samo mobilne naprave lahko izkoristite tako, da se osredotočate na razširitev »klik za klic«.

Google AdWords je naložba

Ustrezno vzdrževana kampanja PPC lahko prinese lastnikom podjetij veliko denarja. Ker Google zaračuna za vsak klik na vaš oglas, se morate prepričati, da upoštevate vse razpoložljive korake za optimiziranje celotne izkušnje in prenašate konverzije.

Preizkusite zgornje predloge za vaše PPC oglaševalske akcije, kar bi vašemu podjetju moralo pomagati pridobiti več denarja s kvalificiranim prometom in večjo prodajo.