Decembrski dnevi kar hitro bežijo in jih lahko črtamo s koledarja. Kakršnikoli nakupovalni “boom” se bo kmalu umiril in vsakdo bo zamenjal nakupovanje za uživanje prekomernih količin hrane in odpiranje daril.

 

Kaj pa če kljub vsemu kar ni vse tako temačno?

Še vedno je čas, da (v prenesenem pomenu) posušimo seno, medtem ko sije sonce.

 

Iskanj je še vedno ogromno. Prodajni čas za večino trgovcev na drobno se še naprej manjša, kar pomeni, da lahko kupci še naprej kupujejo prek spleta do 24. decembra. In kar je še najboljše, to pomeni, da imamo še vedno čas za optimiziranje oglaševalskih akcij!

 

Statistični podatki prazničnih nakupih:

 

Od teh ki so na spletu kupovali v časovnem razponu od Zahvalnega dneva (ZDA), Črnega petka in Cyber ​​ponedeljeka (11/23/17 – 11/27/17), je 96 odstotkov kupilo nekaj na spletu. Vau.

Po podatkih podjetja Adobe so med 1. in 27. novembrom zabeležili 16,8-odstotno rast spletne prodaje v primerjavi z enakim obdobjem leta 2016.

Spletni prihodki, dodeljeni mobilnikom, so se povečali za 32 odstotkov v primerjavi s prejšnjim letom, kar pomeni, da prihodki od mobilnikov predstavljajo 24 odstotkov vseh spletnih prihodkov.

V času črnega petka je mobilni promet v omrežju Bing bil kar 25,4 odstotka višje kot leto poprej. Ja, ti mobilni telefoni.

 

Preidimo nazaj k bistvu. Ali je še vedno čas, da povečate rast v  mesecu decembru? Da!

 

Če pogledate podatke za leto 2016, lahko vidite, da je 40 odstotkov kupcev večino nakupovanja storilo po Cyber ponedeljku (podatki iz ZDA).

 

Nasveti za optimizacijo PPC kampanij v zadnjih minutah:

Tukaj je hitri seznam stvari, ki jih lahko storite, da bi optimizirali vašo PPC kampanjo za leto 2017 karseda najbolje, in to v zadnjih minutah.

 

  1. Preglejte ponovno trženje

Ne pozabite, da imajo kupci za nakup na spletu veliko možnosti. Niste edini ponudnik na spletu.

Razumite, da bodo kupci primerjali cene, možnosti dostave in podobno. Izkoristite to priložnost, tako da zagotovite, da ste na vrhu in se bolje tržite.

Preverite ciljne skupine – si beležite oglede strani izdelkov? Dodajanja v nakupovalne košarice? Nakupno dejavnost?

Imate dovolj prilagoditev ponudb za svoje občinstvo?

 

  1. Bodite prepričani, da vaši oglasi in ključne besede odražajo nujnost časa

Ura tiktaka. Čas se izteka!

Posodobite sezname ključnih besed, tako da vključite različice, kot so »zadnja minuta« ali »hitra dostava«.

Določite ustrezna pričakovanja glede datumov dostave. Če kupec izdelka ne bo prejel pred božičem in mu bo izdelek dostavljen po božiču, jim to povejte. Nekateri kupci se bodo s tem strinjali. Večina se jih ne bo.

Preizkusite različice vaših oglasov, ki vsebujejo fraze, ki poudarjajo nujnost, na primer “pohitite” ali “ne čakajte”.

  1. Prilagodite ponudbe za demografske podatke

Za vikend Črnega petka se je izkazalo da so bili starejši milenijci največji porabniki. (Osebe med 25. in 34. letom starosti). Izgleda, da ti nič več ne živijo doma z mamo in očetom!

Preverite svojo demografsko učinkovitost zadnjih nekaj tednov. Katere trendi vidite? Kako lahko poudarite pozitivne lastnosti zgolj z nastavitvami in prilagoditvami ponudb za starost (in / ali spol)?

 

  1. Pregled in prilagoditev dnevnih proračunov, ponudb

Ne izgleda, kot da bi imelo smisel, kajne? No, gre se za odločilen čas – pozornost do podrobnosti je odločilna.

Primerjajte svojo dnevno statistiko iz leta v leto, od tedna do tedna, iz dneva v dan. Ali ste nastavili proračun, ki so dovolj visoki, da zajame potencialne nakupovalne valove strank?

Za oglaševalske akcije z oglasi Bing v mesecu decembru, ki temeljijo na podatkih o vertikalnih trendih v primerjavi z prejšnjimi leti in za trgovine na drobno, predlagamo naslednje:

3-odstotno povečanje proračuna za računalniške in namizne oglaševalske akcije.

12-odstotno povečanje proračuna za mobilne oglaševalske akcije.

Kaj pa vaše ponudbe? Preverite vaš povprečni položaj, delež prikazov in podatke o vpogledih v vaše ciljno občinstvo vsak dan. Poskrbite, da boste ostali konkurenčni vse do konca te nore sezone.

 

Zaključek

Leto je praktično pri koncu, seveda, vendar ne brez dobrih rezultatov. Leto je bilo neverjetno leto za trg iskalnikov, in upamo tudi, za vaše PPC kampanje.

Čeprav lahko čas do božiča računamo še zgolj v dnevih (v primerjavi s tedni, meseci), to ne pomeni, da je prepozno, da bi vaše praznične kampanje 2017 lahko še izboljšali.

Vesele praznike Vam želim!