Adwords kampanje so podobne peki. Pri pečenju je velika večina dela opravljena, še preden daste karkoli v pečico. Pečenje zahteva pripravo z natančnimi meritvami, upoštevanjem temperatur in časov. Z vsakim od teh elementov priprave lahko naključna sprememba zlahka zmeša vse skupaj. Oglaševalske kampanje prav tako kot pečenje, nagradijo natančno pripravo.

 

V letu 2018 bo natančna priprava še naprej ključ do donosnosti naložb (ROI) iz oglaševalskih akcij v AdWords. Spodaj je pet nasvetov o tem, kako pametno uporabljati vse funkcije, ki jih ponuja Adwords, ter s tem doseči željene učinke.

 

# 1 – Naučite se novega UX-ja

 

Vsakdo, ki dela v digitalnem svetu, pozna frustracijo, ko se prebudite v novo, svetlečo “uporabniško izkušnjo” (UX), za katero sploh niste zaprosili. Več ur ste preživeli pod okriljem kompleksne in močne platforme, počasi ste odkrivali njene trike in nenadoma se je Google (ali kdorkoli drug), odloči, da jo spremeni. Naloga, ki bi vam morala predstavljati 5 minut dela, vam zdaj vzame 25 minut in občutek imate, kot da se premikate v temi.

 

V preteklem letu je program AdWords uvedel nov UX in na tak način razjezil veliko uporabnikov. Še vedno se zdi, kot da ni povsem dodelan, vendar ga Google stalno izboljšuje. Eden od ključev za delo na oglaševalskih kampanjah v letu 2018 bo to, da se  boste potopili v novosti in se resnično naučili nov UX. Hitreje, ko se boste naučili kako postopati okrog posodobljene platforme, bolje boste lahko izkoristili izboljšave na svojih oglaševalskih akcijah. Tukaj bo namreč ostala.

 

# 2 – Izkoriste prednosti in preberite več o ciljnih skupinah AdWords

 

AdWords je zmogljiv vmesnik, ki omogoča segmentacijo na vseh ravneh. Ciljne skupine vam omogočajo, da eksperimentirate s prikazovanjem svojih oglasov različnim skupinam ljudi v stalnem iskanju idealne ciljne skupine. Na primer, v tržnih ciljnih skupinah povežite vaše oglaševalske akcije z uporabniki, ki so nakupno usmerjeni. To lahko dosežete z analizo ogromnih količin iskanja in zgodovine brskanja, da določite, kdaj bo kupec verjetneje kupil.

 

Preskušanje je ključnega pomena za maksimiranje oglaševalskih akcij s ciljnim tržnim občinstvom, ciljnimi skupinami glede na interes, itd. Preživite čas (in proračun), za preizkušanje različnih funkcij in preverite, ali izboljšajo uspešnost vaših oglaševalskih akcij. Vedno poskrbite, da je vaše preizkušanje sistematično, saj morate vedeti, kateri ukrep je privedel do pozitivnih ali negativnih rezultatov.

 

# 3 – Izkoristite sledenje konverzijam

 

Z ustreznimi tehničnimi nastavitvami AdWords omogoča neverjetno dobro sledenje različnim konverzijam za vse vrste podjetij. To je ključnega pomena za maksimiranje oglaševalskih akcij v letu 2018.

 

Različne vrste konverzij, kot so klici iz oglasov, klici s spletnih strani, dokončanja spletnih obrazcev (kot so zahteve za ceno), sledenje prihodkom in še več, vam omogoča da zelo pozorno spremljate različne cilje oglaševalskih akcij. Če v celoti izkoristite sledenje konverzijam, si lahko ogledate, kateri elementi vaše operacije AdWords se izvajajo gladko in kateri so tisti, potrebujejo dodatno optimizacijo. Vsemu lahko pripišete vrednost.

 

# 4 – Uporabite vse možne oglaševalne razširitve

 

AdWords postaja boljši in boljši pri uvajanju dinamike v dostavo oglasov. To pomeni, da lahko vsak oglaševalec izkoristi prednosti razširitve oglasa tako, da vsakemu uporabniku zagotovi bolj prilagojen ali individualiziran oglas. Ti bolj individualizirani oglasi pogosto prinašajo višji CTR, izboljšajo oceno kakovosti in preprosto prevzemajo bolj konkurenčne vrednosti pri rezultatih iskanja.

 

Eden izmed ključev za dobro oglaševalsko kampanjo v letu 2018 je uporaba vsake možne razširitev oglasa, ki vam je na voljo in je primerna za vaše podjetje. Vse preveč je takšnih podjetij, ki za oglase ne uporabljajo razširitev. Inštalacija je hitra, rezultati so odlični!

 

# 5 – Bodite zelo previdni s tipi ujemanj

 

Ključne besede so eno od glavnih področij, kjer oglaševalske akcije povzročijo velike stroške oglaševanja. Predvsem, ker Google začetnikom ne razloži dovolj dobro razlik med različnimi tipi ujemanj. Naš naravni impulz je uporaba ključnih besed, ki prinašajo največ klikov, vendar gre v primeru AdWords, za kakovost in ne količino.

 

AdWords vam omogoča, da vsako ključno besedo / ključno frazo označite kot široko ujemanje, široko ujemanje z modifikatorjem, frazno ujemanje ali natančno ujemanje. Široko ujemanje bo vedno prineslo največ klikov, iskalne poizvedbe pa velikokrat ne bodo primerne.

 

Natančno ujemanje je ravno nasprotno – zagotavlja, da Google prikaže samo oglas, če je bil iskan točno določen izraz. (Upoštevajte, da je Google v letu 2017 rahlo razširil natančno ujemanje, da bi tako pri iskanju upošteval pogoste napake v črkovanju in bližnje različice besed.) Izboljšanje oglaševalskih akcij AdWords v letu 2018 se opira na pravo ravnovesje med vrstami ujemanja, pri čemer se večinoma opirajte na fraze in natančna ujemanja s peščico širokega ujemanja.

 

 

Zaključek:

Kot pečenje je v programu AdWords ključ do uspeha  natančna in metodična s priprava ter in zavedanje, da majhne spremembe lahko pustijo velike posledice. Oblikovanje oglaševalskih akcij, ki bodo v celoti izkoristile vse funkcije programa AdWords, tako nove, kot tudi stare, je ključ do maksimiziranja oglaševalskih akcij v letu 2018. Načrtujte, preizkusite, profitirajte!

 

 

 

Potrebujete pomoč z Google AdWords?

 

Piši nam! Z veseljem ti bomo pomagali!