Googlov program Ad Grants, ki neprofitnim organizacijam pomaga uporabljati AdWords trenutno sodeluje z več kot 35,000 organizacijami, a pred kratkim je Google izvedel velike spremembe načina, kako program Ad Grant deluje. Te spremembe so uvedli, da bi „bila pravila bolj jasna in da bi povišali standarde kakovosti [Googlovega] brezplačnega oglaševanja,“.  To je morda dobro za tiste, ki Google uporabljajo za iskanje, a nekoristno za nepripravljene NPO-je.

Spodaj smo zapisali vse, kar morate vedeti, da boste zagotovili, da vaša organizacija ohrani svoj položaj pri ad grants še najprej.

Brez omejitve 2$!

$10,000 mesečno – količina, ki jo prejemajo s strani štipendistov – predstavlja velik proračun za oglaševanje neprofitnih organizacij. Google je v preteklosti doseganje tega limita močno otežil, saj je postavil omejitev 2$ na klik, katero pa je zdaj odpravil.

 

Google je omejitev odpravil, če ste pripravljeni zgraditi oglaševalne kampanje, ki se naslanjajo na strategijo optimizacije ponudb, imenovano „Povečane konverzije (maximize conversions).“

Pri uporabi Povečanih konverzij Google samodejno nastavi ponudbe in tako poveča potencial za izboljšano pretvorbo. Svoje »strojno učenje« uporablja za samodejno prilagajanje vaših ponudb in tako zagotavlja konkurenčnost. Namesto da bi določil nižjo tržno ponudbo CPC – kot so NPO-ji v preteklosti morali početi – sistem povečanih konverzij določi popolno ponudbo za kateri koli oglas.

Odstranitev omejitve pa seveda prinaša tudi nekatere druge pomembne spremembe: Neprofitne organizacije morajo zdaj upravljati (in optimizirati) svoje AdWords račune.

5%+ CTR ali preklic računa: Vaša izbira

Najbolj pretresljiva točka, ki so jo prinesle spremembe programa Ad Grants je nov 5% CTR. To seveda ni nemogoče; še posebej, če stavite na ključne besede, ki se ujemajo s cilji vašega NPOja. CTR kljub temu ni statičen: vsak račun doživlja nihanja, ki temeljijo na vsem od povečane konkurence do sezone. Kaj se torej zgodi, če vaš račun pade pod najnovejši Googlov minimum CTRja?

Preprosto povedano: Če oglaševalska kampanja ne dosega vsaj 5% CTR dva zaporedna meseca, bo vaš račun preklican.

Ojoj.

V tem primeru lahko še vedno zahtevate obnovitev svojega računa, kar pa zahteva popolno obnovitev računa, to pa vpliva na CTR (vse od sistemskih težav, strukture računa kot tudi preprostih sprememb, kot je kopiranje oglasov, ciljanje in razširitve oglasov). Ne pustite, da vaš račun pride na to točko!

Določena struktura računa

Google se zaveda, da bodo organizacije novi standard 5% CTR lahko v svojih računih vzdrževale le, če so ti ustrezno strukturirani.

Vaš račun mora uporabljati geo-ciljanje, kar pomeni, da bodo oglasi dostopni le za posameznike lokacij, ki so za vas pomembne. Če sodelujete z družinami v Sloveniji bi oglase nepotrebno prikazovali iskalcem iz Norveške.

Vsaka kampanja v vašem AdWords računu mora prikazovati vsaj dve aktivni skupini oglasov, ki morata vsebovati povezane ključne besede in dva aktivna besedilna oglasa. Če imate o tem kakršna koli vprašanja imamo na voljo številne vire, ki vam lahko pomagajo.

Vaš račun mora uporabljati vsaj dve razširitveni povezavi. Medtem, ko so le te lahko vključene na ravni računa in zagotavljajo, da so iskalci preusmerjeni na najpomembnejše dele vaše spletne strani,. Vseeno se morate čim bolj potruditi in povezave uvesti tudi na stopnji kampanje ali oglaševalne skupine. In ko smo ravno pri tej temi (čeprav to ni zahteva) zakaj ne bi uporabili vsakega razširitvenega oglasa, ki nam je na voljo?! S strukturiranimi razširitvami lahko uporabite svoje storitve NPO, delite svoje edinstvene vrednostne predloge in  izvedete klice ter stopite v stik s posamezniki, ki potrebujejo pomoč.

Če se vam zaradi kakršnega koli razloga zdi, da določil ne boste uspeli izpolniti, je vaša edina možnost, da zaustavite svojo AdWords kampanjo in uporabite AdWords Express. Čeprav bo v tem primeru vaš račun strukturiran samodejno, bo prav tako nemogoče ohraniti kakršen koli nadzor nad ključnimi besedami, na katere ‘stavite’ in na kakšen način vam je dodeljena podpora. Zaradi teh razlogov ne uporabljajte adWords Express; boljše je, da svoj AdWords preprosto strukturirate sami na način, ki je logičen za vas.

Kampanje, ki temeljijo na ciljih

Poleg strukturnih sprememb, ki so zahtevane od prejemnikov Ad Grant, je Google prav tako uvedel določene spremembe o ključnih besedah, na katere lahko stavijo neprofitne organizacije. V skladu z besedami Googla, morajo vsi oglasi in ključne besede na vašem računu „odražati primarni cilj vaše organizacije, morajo biti pomembne za njen program in storitve ter dovolj specifične, da uporabnikom, ki gledajo vaše oglase, prinašajo dobro izkušnjo.“

V skladu s temi določili je zdaj med prejemniki Ad Grant prepovedana uporaba naslednjih ključnih besed:

  • Ključne besede povezane z blagovno znamko, ki pa ni vaša (ne morete na primer staviti na „Google“)
  • Enotne, ne-označene ključne besede
  • Izjemno generične, obširne ključne besede kot na primer „brezplačne e-knjige,“ ali „najboljša pica.“

Takšnim ključnim besedam se je relativno preprosto izogniti, če se osredotočate na termine, s katerimi se resnično lahko povezuje cilj vaše neprofitne organizacije. Težavo lahko predstavlja le dejstvo, da morajo imeti izbrane besede oceno kakovosti višjo od 2. Da se prepričate, da vedno ostanete v skladu s temi določili, svoje ključne besede uvedite v skladu s pravili Googla, zagotovite, da so ciljne strani hitre, funkcionalne in pomembne ter da oglase nenehno testirajte in tako izboljšajte pričakovano število klikov.

Končne misli

Dobra novica vsega skupaj je, da je ta sprememba politike v veljavnost stopi šele 1. januarja, slaba stran vsega pa je, da zahtevane spremembe za neizkušene uporabnike AdWords lahko predstavljajo veliko težavo. Če vam karkoli o spremembah programa Google Ad Grants ni znano, nas kontaktirajte čimprej!