Tako Facebook kot tudi Google AdWords oglaševalcem nudita široko paleto naprednih možnosti za doseganje ciljnih skupin. Ena izmed največjih prednosti Google AdWords je, da lahko združujete ciljne skupine s podatki občinstva (RLSA), medtem ko je Facebook v prednosti, ko govorimo o demografskih informacijah, ki jih oglaševalcem nudijo kot del možnosti za izbiro ciljnih skupin.

Ta članek predstavlja načine, kako lahko svoje najboljše Facebook uporabnike preusmerite na AdWords kot RLSA-listo in preproste taktike, kako Facebook občinstvo združiti z RLSA-ji. To oglaševalcem omogoča, da natančneje določijo ciljne skupine in povečajo donosnost oglaševanja.

 

Moč izbire ciljnih skupin na Facebooku

Facebook ima ogromno bazo podatkov in uporabnikov. V zadnji četrtini leta 2017 so poročali o več kot 2.13 milijardah mesečnih aktivnih uporabnikov, kar pomeni 14-odstotno povečanje in predstavlja več kot tretjino populacije našega sveta!

Ciljne skupine, ki so na voljo za oglaševalce na Facebooku, lahko grobo razdelimo v tri dele:

  • Osrednje ciljne skupine predstavljajo Facebookovo osnovno ciljanje za oglaševalce. Možnost omogoča, da ciljate ljudi v skladu z njihovo lokacijo, zanimanji ali z vedenjskim vzorci.
  • Izbrane ciljne skupine pomenijo skupine, ki so ustvarjene preko obstoječih spletnih strani in podatkov skupine. Te lahko tvorite preko kode Facebook Pixel (koda za sledenje spletne strani) ali pa z nalaganjem lastnih seznamov (e-poštni naslovi ali telefonske številke).
  • Podobne skupine omogočajo, da oglaševalci poiščejo ljudi, ki si delijo podobne lastnosti (delo, všečki, lega) kot njihove že obstoječe stranke. Tako, kot Googlova funkcija »podobna občinstva« je tudi to odlična možnost za doseganje večjega občinstva.

Prava moč Facebooka pa kljub temu leži v številčnosti njihove baze podatkov. Osebni podatki uporabnikov, ki jih hrani Facebook, so mnogo bolj podrobni, kot jih nudi Google.

Google si zapomni, katere spletne strani so posamezniki že obiskali in katere ključne besede so uporabili, medtem, ko Facebook hrani natančne podatke o zaposlitvi, starosti, hobijih, zanimanjih, všečkih, prijateljih in več – oglaševalci lahko vse to uporabijo za določanje ciljnih skupin v svojih kampanjah.

Združevanje iskalnih in družbenih ciljnih skupin

»Združevanje« podatkov o publiki in iskalnih kampanjah je lahko odličen način za izboljševanje vaših oglaševalnih kampanj. Začnite z oglaševanjem objav na socialnih omrežjih. Uporabniki bodo sčasoma izvedli iskanje na brskalniku Google z vašimi ključnimi besedami in s tem boste dosegli željen učinek!

Podatki, o združevanju iskalih oglaševalskih kampanj in socialnih omrežij so zagotovo spodbudni. Nedavna raziskava Kenshoo je pokazala, da so plačane ciljne skupine, ki so bile že izpostavljene Facebook oglaševanju ustvarile 30% izboljšanje donosnosti na porabo za oglaševanje in 7 odstotni dvig CTR.

Kako svoje Facebook občinstvo preusmeriti v AdWords

Številne taktike, se zanašajo na prenašanje zbranih podatkov s Facebook in uporaba le teh za tvorbo skupin za uporabo v Google iskanju.

Vse, kar morate storiti za zajemanje teh podatkov je, da uporabljate edinstvene UTM oznake v vsakem oglasu, ki ste ga ustvarili za svojo Facebook kampanjo. Bolj boste specifični, večji bo učinek. Ko enkrat z uporabo svojih UTM ustvarite promet na spletni strani, boste lahko ta promet uvozili v Google Analytics “graditelja občinstva”.

Kakršenkoli seznam občinstva, ki ga ustvarite, mora vsebovati najmanj 1,000 uporabnikov, saj ga lahko šele nato uporabite v iskalniku Google (iskalne kampanje).

 

V drugem delu zapisa vam bomo podrobno predstavili 4 načine, s katerimi boste učinkoviteje oglaševali na Facebooku in Googlu.

Več sledi…