1. Preko svojega iskalnega oglaševanja ciljajte B2B odločevalce (naslove delovnih mest)

Taktika, ki smo jo nedavno poskusili z večimi strankami je ciljanje določenih delovnih mest in filtriranje B2B odločevalcev na Facebooku, preden smo uporabili izbrani seznam (ko so uporabniki obiskali vašo spletno stran) za prikazovanje le tistih oglasov, ki jih takšni posamezniki najdejo med iskanjem na brskalniku Google.

Če želite to storiti morate:

  • Na Facebooku ustvariti kampanjo ozaveščanje.
  • Ciljna demografija > Dolovna mesta > filtrirajte naslove ključnih odločevalcev v svoji industriji.
  • Kampanjo iznačite z edinstvenimi UTM oznakami, da lahko promet segmentirate v GA.
  • V Google Analytics ustvarite novo definicijo občinstva tako, da filtrirate promet z uporabo UTM-jev kampanje, ki ste jih določili na platformi Facebook.
  • Uporabite ta seznam ciljnih skupin in ga uvozite v svoje Goole AdWords iskalne kampanje ter tako zagotovite, da vaš Facebook oglas vidijo le tisti odločevalci, ki jih je vaš oglas nedavno že dosegel.

Taktika zagotavlja, da kliki, za katere plačujete na AdWords ciljajo le B2B odločevalce, kar je priročno za tiste oglaševalce, ki želijo čim bolje izkoristiti svoj proračun.

Medtem ko takšen način omejuje doseg manjših oglaševalcev, pa le ta kljub temu zagotavlja, da se proračun porablja le na ciljanju kvalificiranega občinstva, ki temelji na demografiji, izbrani s strani Facebooka.

2. Odkrijte nove možnosti na Facebooku za ciljanje TOFU ključnih besed

Medsebojno podobna občinstva na Facebooku so odlična taktika za iskanje potencialnih strank, ki si delijo podobne lastnosti, kot vaš že obstoječi seznam strank.

To je idealna taktika za oglaševalce, katerim se zdi, da so svoje trenutne oglaševalne kampanje v industriji že popolnoma izkoristili.

Na ta način si bodo novi uporabniki ogledali vaš izdelek ali storitev na socialnem omrežju in se poglobili v vaš oglas. Po takšnem lijaku bodo drseli vse bolj navzdol, če bodo iskali z izdelkom povezane informacijske ključne besede.

Uporabo Facebookovih podobnih občinstev še posebej priporočamo tistim, ki želijo odkriti nove potencialne stranke z zavedanjem o Facebook oglasih, da bodo opazili vaš izdelek ali storitev.

Če želite to storiti, morate najprej ustvariti novo kampanjo, ki cilja posameznike, ki so podobni vašemu že obstoječemu občinstvu.

V spodnjem primeru smo uporabili posameznike podobne že obstoječim všečkom strani, a te lahko prav tako osredotočite na sezname strank in podatke o občinstvu svoje spletne strani.

Ko bo to občinstvo opazilo prve oglase, ki se nanašajo na vaš izdelek ali storitev, obstaja velika možnost, da začnejo iskati informacije povezane s tem izdelkom ali storitvijo.

Na tej točki morate imeti pripravljene svoje iskalne oglase.

Če želite to storiti, morate najprej poiskati fraze, ki jih bodo ti posamezniki verjetno uporabili za iskanje informacij, ki so povezane  vašim izdelkom ali storitvijo, kar lahko storite z orodjem kot je AnswerthePublic.

Ko enkrat pridobite takšne podatke, ustvarite novo kampanjo, ki na vrhu svojega lijaka (TOFU) uporablja te ključne besede in vanjo uvozite svoj seznam občinstva Facebooka (prenesete ga lahko preko UTM-jev in ga segmentirate v Google Analytics). Določite, da je oglas viden le za nove uporabnike, ki so si ogledali vaše prvotne oglase.

3. Uporabite partnerske kategorije Facebooka & AdWords

Facebookove partnerske kategorije temeljijo na informacijah, ki jih podajajo tuji ponudniki, kot je Experian in Axciom.

Takšne kategorijo oglaševalcem omogočajo, da še natančneje določijo svoje ciljne skupine, kar temelji na informacijah, ki so jih izbrali ti partnerji – kot je demografija in vedenjske informacije, lastništvo nepremičnine ali zgodovina o nakupih.

Kot primer lahko kateri koli oglaševalec, ki uporablja storitev za profiliranje podatkov, kot je Experian Mosaic, zdaj cilja stranke, ki ustrezajo njihovi ciljni skupini strank na Facebooku.

Če uporabljate storitev, ki jo nudi eden izmed teh partnerjev platforme Facebook, lahko te kategorije izberete preko Facebooka tako, da izberete »Partnerske kategorije na zahtevo« v podrobnem spustnem meniju za ciljanje, kjer lahko poiščete ustrezen del strank.

V spodnjem primeru smo izbrali določeno skupino strank, ki jo imenujemo »Mestna blaginja,« in temelji na profiliranju podatkov, ki ga je izvedel tuji ponudnik.

Kot je bilo navedeno že zgoraj, lahko nato na osnovi tega vsak oglas označite z UTM-j in ustvarite RLSA-je za AdWords.

V tem primeru je priporočljivo, da uporabite seznam, ki ste ga ustvarili za povečanje klikov v svojih že obstoječih kampanjah za vsakogar, ki išče na brskalniku Google in je del vaše ciljne skupine – delijo si podobne značilnosti kot vaša že obstoječa baza, zato obstaja večja možnost, da bodo obiskali vaš oglas.

4. Skupaj uporabite Gmail oglase & Facebook oglase

Tako Google kot tudi Facebook omogočata, da oglaševalci naložijo podatke svojih strank in vodijo oglaševalne kampanje pri teh strankah, ko so le te vpisane v Gmail (uporaba Gmail oglasov) ali Facebook.

Za čim večji dobiček na obeh omrežjih morate pametno zasnovati svoje kampanje in ciljne skupine

Če enako kampanjo vodite tako na Gmailu kot tudi na Facebooku, morate ustvariti dva sklopa Facebook oglasov in nastaviti višje ponudbe za oglas za posameznike na svojem seznamu Gmail uporabnikov.

Ta taktika predstavlja učinkovit način, kako čim bolj izkoristiti svoj proračun na Facebooku in zagotavlja, da večji del svojega proračuna porabite na občintsvu, za katerega veste, da se že zanima za stvar ali storitev, ki jo oglašujete.

 

Rezultati

Taktike smo nedavno testirali pri več oglaševalcih in opazili impresivne rezultate na podlagi RLSA-jev, ki so bili ustvarjeni na osnovi plastenja Facebookovih ciljnih skupin.

Za kampanje, pri katerih smo uporabili Facebook RLSA-je občinstva v primerjavi s standardnimi RLSA-ji občinstva spletne strani smo opazili:

  • 68 odstotno povečanje CTR.
  • 66 odstotno povečanje konverzije.
  • 18 odstotno zmanjšanje CPA.

Stvari, ki si jih je vredno zapomniti

  • Združevanje ponudb v AdWords: Zapomnite si, da bo kakršna koli sprememba RLSA-jev prepisala že obstoječe nastavitve, kto je ura, dan, naprava itd.đ
  • Minimalna velikost seznama:Minimalno število uporabnikov na seznamu, ki ga lahko uporabite za Google iskanje, je 1000, zato ne bodite preveč specifični.
  • Občutljivi trgi: Google ne dovoljuje RLSA-jev v občutljivih industrijah, kot je farmacija ali kockanje.

 

Članek je nastal na podlagi prevoda članka, Original lahko najdete tukaj: https://www.searchenginejournal.com/combine-audiences-facebook-adwords/244693/