EUROSENDER

Eurosender je prepoznavna in priljubljena rezervacijska spletna stran, na kateri lahko rezervirate prevoz različnega blaga znotraj Evropske unije, ter eden od najbolj uspešnih slovenskih startup-ov. Z našo agencijo so začeli sodelovati v Februarju 2017, potem, ko so že sodelovali z drugimi marketinškimi agencijami.

Ideja:


Cilj naročnika je bil začeti z majhnim dnevnim proračunom na zelo konkurenčnem nemškem tržišču, ter v primeru dobrih rezultatov kampanje razširiti na več evropskih držav.


Izvedba:


S študijo konkurence, ter zakupom zelo specifičnih ključnih besed, smo začeli s kampanjo samo v iskalnem omrežju. S konstantno analizo, ter optimizacijo smo že zelo kmalu prišli do željenih kupcev. Z dodajanjem negativnih besed smo dosegli, da naše oglase vidijo samo kupci, ki še niso odločeni pri katerem ponudniku bodo rezervirali pošiljko.
Začeli smo tudi kampanjo, ki se osredotoča samo na tujce živeče v Nemčiji, ter jo nato zaradi dobrih rezultatov razširili še na Francijo, kmalu pa sledijo še druge države.


Rezultati:


Že v 1 mesecu od začetka oglaševalske kampanje se je investicija v AdWords pokrila, v 2 mesecu pa je podjetje že imelo dobiček od AdWords kampanj. Preko Adword kampanj podjetje tudi pridobiva na prepoznavnosti na največjem evropskem trgu, saj se kar 86% vseh strank prvič sreča s podjetjem preko AdWords kampanje. Stranke, ki jih pridobimo preko kampanje ostanejo dlje na strani, kot preko organskega iskanja, ali pa socialnih omrežij.

Začnimo projekt