Reference

O podjetju:

Pokalshop.ch je ena največjih spletnih trgovin s pokali in medaljami v Švici. Z nami so začeli sodelovati leta 2016 in skupaj smo dosegli nekaj izjemnih rezultatov.

So tipičen primer, kako lahko nova spletna trgovina z dobro vodenimi PPC kampanjami doseže visoko stopnjo konverzij.

Ideja:

V Švici zagnati Adwords oglaševanje v nemškem in francoskem jeziku.

Kaj smo naredili:

Preverili smo njihove oglaševalske akcije, ključne besede in oglase, ter jih optimizirali, oziroma popolnoma opustili dele kampanj, ki niso prinašali dobička.

Rezultati:

Od začetka sodelovanja z nami je podjetju uspelo skoraj potrojiti svoje prihodke. Njihovi stroški oglaševanja so padli s 17% prihodkov na manj kot 10%. Z izboljšanjem spletne strani in povečanjem izbora izdelkov pa smo uspeli pridobiti tudi veliko višje stopnje konverzij.

O podjetju:

Eurosender Ltd je vodilna digitalna platforma za rezervacije logističnih storitev v Evropi.

Ideja:

Podjetje je že prej sodelovalo z drugimi agencijami, a z njimi niso dosegali želenih rezultatov. Začeti so oglaševati z majhnim začetnim vložkom, s katerim bi zagnali dobičkonosne oglaševalske kampanje, in jih nato razširili.

Kaj smo naredili:

Podrobno smo analizirali konkurenco ter iskali prave ključne besede, ki imajo dobro stopnjo konverzij. Dodajanje negativnih ključnih besed in stalna optimizacija sta nam pomagala zgraditi donosne oglaševalske akcije v relativno kratkem času.

Rezultati:

Prva 2 meseca sta bila težka. Zaradi zelo konkurenčnega trga in visokih stroškov na klik smo se morali močno boriti, da smo našli pravo kombinacijo ključnih besed. Ko smo ugotovili, kaj deluje na enem trgu, smo strategijo razširili na različne države. Prodaja se je začela povečevati, družba pa dobiva več kot 85% novih strank iz adwords oglaševanja, kar je zelo visok odstotek v primerjavi z ostalimi oglaševalskimi kanali.

www.šivalna-tehnika.si logotip

O podjetju:

Šivalna Tehnika je največji prodajalec šivalnih strojev in rešitev za šivanje v Sloveniji. Njihova vizija je postati največji preprodajalec šivalnih strojev v jadranski regiji.

Ideja:

Njihov cilj je biti na prvem mestu v splošnih ključnih besedah, ter biti na konkurenčnih položajih pri najbolj dobičkonosnih ključnih besedah.

Kaj smo naredili:

Ustvarili smo zelo kompleksno iskalno akcijo, ki kupca na podlagi njegovega iskanja pripelje na točno določeno podstran. Nenehno smo izboljševali ključne besede, dodali negativne in s tem naredili zelo donosno kampanjo s sorazmerno majhnim dnevnim proračunom.

Rezultati:

Podjetje je z nami začelo sodelovati maja 2017. V drugem mesecu sodelovanja z nami, so dosegli rekordno prodajo. Na podlagi meritev konverzij v analitiki, trenutno dosegajo 100% višji promet v primerjavi s prejšnjim obdobjem.

O podjetju:

Zeeplumbing je nova spletna trgovina z vodovodnimi dodatki znane blagovne znamke Westbrass v ZDA.

Ideja:

Dobiti izdelke, ki jih ljudje navadno kupujejo v običajnih specializiranih prodajalnah, na spletu in povečati prodajo.

Kaj smo naredili:

Ker prodajamo na tako velikem trgu kot je ZDA, je bila potrebna zelo podrobna analiza trga. Proučili smo konkurenco, ključne besede, ter svetovali družbi, kako zgraditi spletno stran, da bi z njo dosegli višje stopnje konverzij. Nato smo naredili zelo strukturirane oglaševalske akcije.

Rezultati bodo kmalu na voljo!